ASMAUL HUSNA

Tuesday, January 22, 2013

BIRTHDAY OF 7 MARCH

Hehe....tetiba rasa macam nak menulis entry ni la....
lololo.....my birthday is on 7 March...
hurmmm...only a month and a week left isn't it??
hehe....on this year....my age will be 18....
sweet 18....
hurmmm...sorry,i'm lazy to write this post in english....
so,i will write this post in my language that is Malay language...

ok2....haha....pagi tadi....saya ni sibuk2 mencari sapelah SUPERSTAR yang lahir pada 7 March ni...
and saya ingatkan macam sikit jer....
tapi...ramai lak....haha....maybe x ramai macam tarikh lain....
but ianya lebih dr jangkauan saya....
saya hanya ingat mungkin artis2 yg terkenal lahir pada 7 March ni lebih kurang 20 org je kot...
but lebih....haha....
tapi kebanyakannya saya x kenal lorh....hoho...
ye la....saya Malaysian and yang saya cari tu semua luar negara....haha....
but leh kata tumpang popularity la.....ececeh....
haha....

so....bawah ni la antara nama dan gambar artis2 yang lahir pada 7 March tapi tahun berlainan la....

Malaysia Superstar :
Nora Danish


Korean Superstar :
Choi Jonghoon


Korean Superstar :
Hyunsik


Hollywood Superstar :
Luther Burbank


Hollywood Superstar : 
Rachel Weisz 



yang lain2 :
Aaron Diaz
Jenna Fischer
Rik Mayall
Matthew Vaughn
Laura Prepon
Raquel Alessi
Ranulph Fiennes
Lord Snowdon
Luciano Spalletti

yang kat atas tu hanya sikit jer nama2 superstar yang lahir pada 7 March....
sebenarnya ada ramai lagi superstar yang lahir pada 7 March ni....
and superstar terutama dalam post ni adalah SAYA sendiri....
dan lagi satu saya juga sama birthday nya dengan AISYAH ROSLAN....
kawan sekolah saya....
pada mulanya saya x tahu pun ada kawan yang sama bornday ngan saya....
but sekarang saya dah tahu...hehe....tu pun masa form 3 kot...rasanya la...
dia masuk sekolah saya masa saya form 2....
haha....mungkin pasni superstar yang akan terjadi adalah saya ngan dia....
superstar apa??
maybe superstar MEDIC ataupun PHARMACIST....
haha....
eh3....jap....ada lagi sorang yang sama birthday nya ngan saya la....
org ni x sure la ada hubungan persaudaraan berdarah ngan saya ke tak...
persaudaraan islam memang ada la....
nama dia WAN NOOR HAYATI....
budak medic....bijak....haha....kami dah kenal sejak saya kecil....
hurmmm....tu je la....

oklah....terima kasih kerana meluangkan masa membaca post saya yang entah pape nie kann....
lololo.....jangan tergelak tengok my broken english tu ek....
segala kesilapan yang saya telah lakukan.....saya ingin memohon maaf....
kerana saya manusia biasa yang sentiasa melakukan kesilapan....
oklah....
peace selalu yeah ~

No comments:

Post a Comment